Festiwale Nauki
Imagination Day Cannes Lions 2016

Imagination Day Cannes Lions 2016

  • 2016-11-08

Opis

„Dlaczego to robimy?”  „ Jak to robimy?”, „ Co by było gdyby…?”, „ Dlaczego nie…?”,
„Jaka jest przyszłość branży kreatywnej?

Już 8 listopada w Warszawie podczas 6 edycji Cannes Lions Imagination Day MARIA SCILEPPI, BRADLEY G MUNKOWITZ, SAM BALL oraz inni prelegenci będą inspirować do poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania dla przemysłu kreatywnego nie tylko w Polsce, ale i na świecie.
Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 7 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów reklamowych – nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Seminaria – Multikino Złote Tarasy
Pierwsza część Imagination Day to seminaria prowadzone przez międzynarodowych gości. To ludzie z wizją i pasją: dyrektorzy kreatywni wiodących agencji, prelegenci międzynarodowych festiwali reklamowych, ale też wyjątkowo inspirujący indywidualni twórcy i artyści z dziedzin okołoreklamowych, takich jak: technologia, digital, muzyka, film, fotografia. Będą to : Alex Lewis,  Director of Strategy / BBDO EMEA, Sam Ball, Creative Director / M&C SAATCHI, Bradley G Munkowitz, Sonia Szóstak, Brice Portolano, Claudia Helming, założycielka serwisu DaWanda z produktami DIY (Do it yourself), oraz twórca wielokrotnie nagradzany na międzynarodowych festiwalach, w tym Cannes Lions – João Daniel Tikhomiroff, który zdobył aż 41 lwów!

Prelegenci opowiedzą o podążaniu za marzeniami, podzielą się swoimi doświadczeniami zawodowymi, ale też spektakularnymi porażkami i lekcjami, które z nich wynieśli.

Pokaz reklam – wybrane kina sieci Multikino
Wieczorem, o godz. 19.30 odbędzie się Pokaz Cannes Lions - niepowtarzalna okazja obejrzenia najbardziej kreatywnych filmów reklamowych nagrodzonych na prestiżowym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016. Prezentowane filmy wyznaczają standardy, pokazują trendy kreatywności i innowacyjności w nowoczesnej komunikacji marketingowej. „Cannes  w pigułce” będzie można obejrzeć, jak co roku, w sieci kin Multikino, w 7 miastach Polski: Warszawa (Złote Tarasy, Ursynów), Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Łódź Silver Screen.

Organizatorzy zapraszają wszystkich entuzjastów dobrej reklamy. Wieczorny pokaz zainspiruje widzów, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci i poruszy. To reklamy lepsze od filmów.


Więcej informacji na stronie: www.imaginationday.pl

 

ip

Polecamy
Ostatnio dodane
Bitwa Grafików: Inicjatywa ASP - kreatywna rywalizacja w Warszawie Warszawa

Battle(4).aspgdansk w Warszawie to niezwykły turniej w kreatywnym cyfrowym świecie.

Jerzy Gamdzyk, Jan Kossacki, Andrzej Tyc
Studenci z Wydziału Fizyki UW ze złotym medalem w konkursie University Physics Competition 2023

To zawody drużynowe, w których uczestniczą studenci studiów I stopnia z całego świata.

Popularne
XXVI OgÃłlnopolskie Targi Edukacja 2024
Zbliżają się XXVI Ogólnopolskie Targi "Edukacja 2024" w Katowicach

Targi te które z pewnością pomogą młodym ludziom w wyborze dalszego kierunku kształcenia i sposobu na życie.