Wybierz miasto
Studia Logowanie / Rejestracja
Znajdujesz się w ogólnopolskim wydaniu.

JustBrief - weź udział w konkursie i wygraj 10 000 złotych!

2018-10-19

Agencja Performante po raz kolejny zaprasza studentów i absolwentów zainteresowanych karierą w branży kreatywnej do udziału w konkursie JustBrief. W tym roku osoby biorące udział w inicjatywie zmierzą się z briefem przygotowanym przez Uber Eats. Zgłoszenia można przesyłać do 4 listopada.

Zgłoszenia można przesyłać do 4 listopada.

Dzięki udziałowi w konkursie JustBrief młodzi ludzie, chcący rozpocząć karierę w marketingu i reklamie, mają możliwość przygotowania i zrealizowania kampanii dla prawdziwego klienta. W tym roku uczestnicy konkursu będą pracować nad kampanią odpowiadającą na potrzeby Uber Eats. Przygotowane przez studentów koncepty zostaną zaprezentowane podczas finału konkursu, który odbędzie się 7 grudnia w warszawskiej siedzibie agencji Performante. Propozycje kampanii będą ocenianie przez jury złożone z przedstawicieli Uber Eats, Business Insider Polska oraz Performante.

Na etapie zgłoszenia do konkursu uczestnicy muszą wskazać, jaka rola w dziale kreatywnym jest przez nich preferowana. Formularz zgłoszeniowy, który można wypełnić na stronie justbrief.pl, będzie dla organizatora podstawą do wyłonienia uczestników i dobrania ich w 5-osobowe zespoły, które wspierane przez mentorów z agencji Performante, będą tworzyć konkursowe koncepcje dla kampanii na potrzeby Uber Eats. W briefingu weźmie również udział przedstawiciel restauracji Gringo, który zadba o to, aby uczestnicy poznali perspektywę restauratorów zaangażowanych we współpracę z klientem. Oprócz udziału w warsztatach poprzedzających przygotowanie koncepcji, przyszli adepci marketingu i reklamy mogą liczyć na bieżące wsparcie ekspertów Performante.

- Cieszymy się, że po raz drugi będziemy towarzyszyć zespołom, które zdecydują się na udział w konkursie. Zeszłoroczna edycja cieszyła się bardzo dużą popularnością wśród studentów. Projekt zyskał także uznanie w branży. Otrzymaliśmy nominację w konkursie EB Kreator organizowanym przez GoldenLine w kategorii na najlepszą kampanię employer brandingową oraz wyróżnienie w konkursie EB Stars, którego organizatorem jest Employer Branding Institute za najlepszą kampanię employer brandingową do 100 tys. zł. Duże zainteresowanie konkursem uświadomiło nam, że wielu studentów oraz absolwentów chce pracować w branży kreatywnej – mówi Tina Toutounchi, Employer Branding & Internal Communication Specialist z agencji Performante. – Jednocześnie wiemy, że trudno się do niej przebić osobom, które nie mają żadnego doświadczenia zawodowego. Dzięki udziale w JustBrief, uczestnicy stworzą kampanię odpowiadającą na potrzeby realnego klienta, która ma szansę na realizację. Dla wielu z nich to pierwszy krok w budowie swojego profesjonalnego portfolio oraz networkingu w branży – dodaje.

ip

fot. agencja Performante

Ciekawe artykuły
Dodaj do:
  • Wykop
  • Flaker
  • Elefanta
  • Gwar
  • Delicious
  • Facebook
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Google
  • Yahoo
Komentarzedodaj komentarz

Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Brak komentarzy.

Niezbędnik studenta
FB dlaMaturzysty.pl reklama