Sport Management Academy, czyli najlepszy start do biznesowego świata sportu!
2021-04-16 09:19:29Studenckie Koło Naukowe Zarządzania w Sporcie SGH zaprasza na VIII edycję Sport Management Academy - projektu szkolącego przyszłe elity zarządzania.
Czym jest SMA?
SMA to dwudniowy cykl wykładów i warsztatów on-line, prowadzonych przez profesjonalistów związanych od lat z biznesem w sporcie. Projekt kładzie nacisk na zdobycie praktycznego doświadczenia w branży sportowej, co na obecnym etapie rozwoju tej dziedziny w Polsce jest dość utrudnione.
Harmonogram pierwszego dnia wydarzenia (20.04)
- 16:30 - Michał Rynkowski – prawnik, doktor nauk prawnych, od 2017 dyrektor Polskiej Agencji Antydopingowej (POLADA). Udzieli wykładu pod tytułem "Doping zaczyna się na studiach. Odważna teoria czy rzeczywistość?"
- 18:00 - Paulina Wójtowicz – Sport Marketing Manager obecnie najbardziej rozpoznawanej tenisistki polskiej – Igi Świątek. Poprowadzi dla nas sesję Q&A o tajnikach pracy menadżera sportowego.
- 19:30 - Tomasz Redwan – Ekspert, menedżer marketingu sportowego i sponsoringu. Właściciel agencji Redwan Sport Marketing. Prelekcja będzie poświęcona sponsoringowi sportowemu.
Harmonogram drugiego dnia wydarzenia (21.04)
- 16:30 - Zbigniew Dziubiński – Profesor Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, autor książki pt. "Socjologia kultury fizycznej". Prelekcja ma na celu wykazanie przyczyn postaw i zachowań Polaków w dziedzinie sportu powszechnego.
- 18:00 - Mateusz Brzeźniak – Senior Account Manager w Arskom Sport Brokers – największej polskiej agencji marketingu sportowego. Przedstawi nam perspektywę od kibica do marketera i odpowie na pytanie, jak wejść na rynek marketingu sportowego w Polsce.
- 19:30 - Krzysztof Ignaczak – Polski siatkarz, były reprezentant Polski, prezes Asseco Resovii Rzeszów. Autor magazynu sportowego "Igłą szyte". Poprowadzi dla nas bardzo ciekawą sesję pytań i odpowiedzi, dotyczącą swoich doświadczeń z branżą sportową w Polsce.
Cele wydarzenia
Obecni na naszych prelekcjach będą mieli okazję zdobyć najbardziej fachową, wiedzę w zakresie marketingu, sponsoringu oraz zarządzania w branży sportowej. Cykl warsztatów ułatwi zdobycie ciekawych wartościowych kontaktów biznesowych oraz umożliwi niezdecydowanym odkrycie perspektyw zawodowych. Organizatorzy zapraszają serdecznie wszystkich zainteresowanych tematyką biznesu, sportu i biznesu w sporcie.
ip
fot. materiały organizatora