Tegoroczna edycja Passion Marketing: Gaming
2023-02-27 17:08:33Passion Marketing jest cyklicznym wydarzeniem stworzonym z inicjatywy członków Studenckiego Koła Naukowego Marketingu, działającego w Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest omówienie zagadnień marketingowych związanych z wybraną branżą. Zeszłoroczne edycje przeprowadzone w latach 2021 - 2022 dotyczyły branż - gastronomicznej i muzycznej oraz były przeprowadzone w pełni online.
W tegorocznej edycji będziemy obracać się w tematyce szeroko rozumianego Gamingu, e-sportu, oraz metaverse. Wydarzenie odbędzie się w pełni stacjonarnie w Budynku Głównym Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Będziemy mogli się tam zobaczyć już w dniach 1-2 marca.
Harmonogram wydarzenia
Harmonogram przygotowanych atrakcji, których można spodziewać się w poszczególnych dniach, prezentuje się następująco:
1 marca:
9:30 - 16:30 - Gala otwarcia na Auli Spadochronowej SGH
- Maszyny do gier i konsole retro
- Strefa VR
- Konkur;;sy z nagrodami od HULA KULA
- Strefa Accenture
- Strefa chill&meal
17:00 - 21:00 -Panele dyskusyjne z osobistościami z branży gamingu:
17:00 - 17:45 - RADOSŁAW WÓJCIK - Head of Gaming Marketing | Liquid Thread (Publicis Groupe)
- TEMAT: „Marki i gry - co i dlaczego robią w grach marki nieendemiczne.” Dyskusja z audytorium o kampaniach gaming marketingowych.
18:00 - 18:45 - TOMASZ CHOMCZYK - PR Manager | Polska Liga Esportowa
- TEMAT: „E-sport to tylko i aż gra”
19:00 - 20:00 - WOJCIECH GRZEGORZYCA - Communications Manager | Gameset
- TEMAT: „Jak wykorzystać potencjał marketingowy wirtualnych światów?”
WIKTORIA WÓJCIK - Forbes 30u30 Europe | Co-founder Instreamenly
- TEMAT: „Jak wygląda przyszłość streamów gamingowych?”
2 marca:
17:00 - 21:00 - Ciąg dalszy paneli dyskusyjnych:
17:00 - 18:00
- ANNA RADOSIEWICZ - Experience Strategy Consultant | Accenture
- MARIA DWULAT - Experience Strategy Consultant | Accenture
- BARTOSZ ĆWINTAL - Digital Strategy Analyst | Accenture
- TEMAT: „Co na to gracz? Customer Gamer experience a promocja w gamingu”
18:15 - 19:30
- KRZYSZTOF RYGIEL - Head of Consumer & Gaming | Monday Groupe
- PIOTR ADAMSKI - Head of Gaming & E-sports | ESPORT SPOT
TEMAT: „Gaming killed the video star, czyli jak nowa rozrywka wypiera starą, kto może na tym skorzystać i jak to wykorzystać w działaniach marketingowych.”
- PANEL DYSKUSYJNY poprowadzi Wojciech Krzemień
Obowiązują zapisy poprzez pobranie biletów ze strony wydarzenia Passion Marketing: GAMING w serwisie evenea.
Partnerem honorowym wydarzenia jest firma ACCENTURE.
Partnerzy barterowi: VR Project | HULA KULA - Rozrywkowe Centrum Miasta | Allegro | Flippery.pl
Patroni medialni: Radio KAMPUS | sprawny.marketing | PROFIT JOURNAL | studentnews.pl | dlaStudenta.pl
ip
fot. materiały prasowe