Wiatrem w żagle
2007-01-19 10:38:54Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Jakością „Rekiny Jakości" ma przyjemność zaprosić na III Ogólnopolską Konferencję „Systemy zarządzania jakością - wiatrem w żagle", która odbędzie się w dniach 22-23 marca 2007 roku na Politechnice Wrocławskiej.
Konferencja jest niezwykła okazją do zaprezentowania swoich osiągnięć, poznania tajników sukcesu firm i posłuchania doświadczeń specjalistów. Organizowana przez Nas konferencja to efektywnie spędzony czas wśród braci akademickiej z całej Polski i możliwość poznania wielu interesujących osób. Mamy nadzieję, że organizowana przez Nas konferencja wzbudzi Państwa zainteresowanie i zachęci do aktywnego uczestnictwa. Zgłoszone do Nas owoce Państwa pracy zostaną opublikowane w konferencyjnej publikacji.. Mamy nadzieję na wzajemną wymianę doświadczeń i wiedzy oraz późniejszą owocną współpracę.
Zgłaszanie udziału w Konferencji oraz propozycje tematów wraz ze streszczeniami referatów proszę przesyłać do 4 lutego 2007 roku na adres: rekiny.jakości@vp.pl .
Koszt konferencji wynosi 180,00 zł
Wszelkie pytania i niejasności prosimy kierować na adres komitetu organizacyjnego: rekiny.jakosci@vp.pl
Szczegółowe informacje na stronie: www.rekiny.wmech.pwr.wroc.pl
- Zarysowanie praktycznych i teoretycznych aspektów standaryzacji w systemach zarządzania jakością
- Wymianę doświadczeń oraz promowanie innowacji i modernizacji w zakresie doskonalenia jakości
- Konfrontację środowiska naukowego z praktyką przemysłową,
- Integracja środowiska zajmującego się szeroko pojętym zarządzaniem jakością (pracownicy naukowi, pracownicy przemysłu, doktoranci i studenci zainteresowani jakością oraz jej funkcjonowaniem na różnych płaszczyznach).
- Prezentacja wyników projektów oraz badań i dyskusja nad nimi.
- Wymiana informacji na temat działalności studenckich kół naukowych
Obszary tematyczne Konferencji:
- Systemy zarządzania jakością, w tym: standardy zarządzania jakością, rozwiązania praktyczne, integracja systemów;
- Filozofia Lean w obszarach pozaprodukcyjnych: Lean Office, Lean Logistic, Lean Product Development, Lean Six Sigma, Lean Enterprise;
- Filozofie, metody i narzędzia doskonalenia jakości, w tym: Nagrody Jakości, Six Sigma;
- Koszty jakości;
- Kształcenie postaw projakościowych w tym: jakość edukacji, edukacja dla jakości oraz popularyzacja jakości;
- Jakość w usługach medycznych, w tym w służbie zdrowia.