Media Academy - szansa byś został rekinem mediów!
2008-06-03 14:09:5127 września rusza kolejna edycja Media Academy - projektu edukacyjnego dla studentów, którym kierują menedżerowie czołowych firm mediowych na rynku. Program ma otworzyć młodym ludziom drzwi do kariery w branży medialnej, a dla najlepszych uczestników przewidziane są kontrakty w firmach. Szkolenia w ramach Media Akademy będą się odbywać w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Media Academy to program tworzony dla studentów czwartego i piątego roku, którzy poza wiedzą zdobytą na uczelniach, chcą praktycznego przygotowania do pracy w domach mediowych, agencjach reklamowych i strukturach marketingowych rozmaitych korporacji. MA to 134-godzinne szkolenia, obejmującego część teoretyczną z zakresu marketingu i rynku mediów oraz symulację działania w rzeczywistych warunkach rynkowych. Uczestnicy będą zdobywać niezbędne doświadczenie pracując na realnych briefach i rzeczywistych danych tak, jak pracuje się w prawdziwych agencjach mediowych i firmach z tej branży. Ostatecznie studenci zrealizują projekty strategii komunikacyjnej dla wybranej marki, którą zaprezentują przed prawdziwym klientem. Projekty oceniać będą specjaliści z zakresu mediów i marketingu z największych korporacji w Polsce. Dla najlepszych uczestników szkolenia przygotowane są propozycje pracy w wybranych firmach mediowych.
Wśród wykładowców projektu Media Academy są m.in. menedżerowie i kadra zarządzająca takich korporacji jak POLSAT, Grupa TP, Media Direction OMD, Guideline Warszawa czy Accenture Marketing Sciences. Dyrektorem programowym Media Academy jest Maciej Stec, członek Zarządu Telewizji Polsat ds. sprzedaży i zakupów zagranicznych; manager związany z rynkiem mediów od 12 lat.
więcej na: http://www.mediaacademy.pl/
jg/informacja prasowa