Rywalizacja wirtualnych spółek. Trwa II etap GMC Poland
2015-01-28 12:24:36Rozpoczęta w styczniu br. druga runda rywalizacji na wirtualnym rynku w 15. edycji GMC Poland potrwa do 17 lutego. Przez pięć tygodni, 64 zespoły będą rywalizowały o osiągnięcie najwyższego wyniku inwestycyjnego swoich wirtualnych spółek.
Wszystkie zespoły zaczęły z tego samego poziomu, dostały do zarządzania przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe o międzynarodowym zasięgu. - O wygranej zadecydować może różnica kilku euro w wyniku. Najważniejsze jest opracowanie strategii, poświęcenie czasu na analizę rynku i możliwości rozwoju firmy. Potem przy kolejnych decyzjach, ważne aby nie tracić z oczu celu, wyważyć decyzje pomiędzy konsekwentnym wdrażaniem obranej strategii a elastycznym reagowaniem na zmiany na rynku i decyzje konkurencji – zapowiada Paulina Mazur, koordynator GMC w Polsce.
W drugim etapie GMC Poland rywalizują ze sobą zespoły studenckie oraz firmowe reprezentujące takie firmy jak: Deloitte (9 zespołów), MasterCard (10), Orange Polska (zespoły Alumnów), Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski, Tauron Polska Energia, Dr. Irena Eris, Grupa Saint-Gobain, Robert Bosch, Mondi Świecie, Grupa Żywiec, GetResponse, BPCC, Gazeta Ubezpieczeniowa, Grupa Kapitałowa PGE, Volkswagen Bank oraz ThinkTank. Najliczniej reprezentowani w drugim etapie będą: MasterCard (10 zespołów), Deloitte (9) oraz Giełda Papierów Wartościowych (8).
Finał, w którym udział weźmie 8 najlepszych zespołów, odbędzie się na Sali New Connect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie już 30 marca. Wyniki poznamy dzień później podczas Finałowej Gali, która odbędzie się również na GPW w Warszawie, i poprzedzona będzie debatą. Zwycięzca polskiej edycji pojedzie na Światowy Finał GMC do Pragi (w kwietniu 2015).
ip