Dni Marketingu Sportowego
2009-08-26 10:53:33Wielkimi krokami zbliża się ósma edycja Dni Marketingu Sportowego. Ta największa w Polsce impreza branży sportu i biznesu zgromadzi najlepszych specjalistów od zarządzania marką w sporcie.
VIII Dni Marketingu Sportowego to największe, cykliczne spotkanie branży biznesu sportowego i okazja, aby poznać ludzi, którzy decydują o obliczy sportu na całym świecie. Bo Dni Marketingu Sportowego to wydarzenie międzynarodowe. Na przestrzeni ostatnich lat gościły przedstawicieli z różnych krajów, w tym z Wielkiej Brytanii, Niemiec czy Francji.
Z każdym rokiem organizatorzy starają się wprowadzać nowe atrakcje, tak, aby impreza była jeszcze lepsza i w jeszcze większym stopniu odpowiadała wymaganiom uczestników. Nie inaczej będzie w tym roku. Na drugi dzień imprezy zaplanowano dwa szczególne moduły. Pierwszym z nich będą warsztaty, podczas których uczestnicy będą mogli poznać praktyczne zastosowania narzędzi marketingowych i public relations. Drugi, tzw. moduł naukowy to miejsce spotkań dla naukowców i wszystkich tych, zainteresowanych naukowymi aspektami zarządzania w sporcie.
To nie koniec nowości. 30 września ruszy internetowy magazyn e-DMS, w całości poświęcony zagadnieniom marketingu sportowego. Dostępny dla każdego, na stronie internetowej wydarzenia - www.dms.sbf.pl. Wyłącznie dla uczestników DMS, udostępnione zostaną archiwalne materiały i artykuły z poprzednich lat. Ponadto uruchomiony zostanie kanał YouTube - SportBusiness TV, ułatwiający dostęp m.in. do zapisów z prelekcji z poprzednich lat.
Więcej na www.dms.sbf.pl
ip