Studenci się sprzedają. Sponsoring kwitnie
2012-02-01 10:48:38Jak informuje portal tvn24.pl, zjawisko sprzedawania się zostało po raz pierwszy opisane kilka lat temu we Francji. Według badań, w Polsce do życia ze sponsorem przyznaje się co piąty student.
Zjawisko sponsoringu nie tylko w Polsce rozwija się w tak zastraszającym tempie. W całej Europie Zachodniej taki sposób życia kwitnie na szeroką skalę, a ci, którzy sprzedają się za pieniądze są z siebie zadowoleni. Pytanie więc czy studenci ciemnych stron tego procederu nie dostrzegają czy po prostu je bagatelizują.
- Sponsorowane dziewczyny najczęściej przyjeżdżają z małych miejscowości. Nagle znajdują się w dużym, wymagającym pieniędzy a do tego dającym poczucie anonimowości mieście. Sponsorów jest masa, a dziewczyny błyskawicznie potrafią wybrać kilku - powiedziała portalowi pomysłodawczyni filmu o sponsoringu Małgorzata Szumowska.
Coraz cześciej młode osoby podczas wchodzenia w tego typu "związki" podpisują umowy określające świadczenia usługowo - materialne. Sponsora najczęściej szukają studentki uczące się na kierunkach humanistycznych oraz studenci uczelni takich, jak AWF czy politechnika.
APA/tvn24.pl