"Współczesne teorie komunikacji" już niedługo!
2008-04-21 16:59:01Studencka konferencja naukowa „Współczesne teorie komunikacji" jest pierwszym spotkaniem studentów, naukowców i specjalistów, zajmujących się zagadnieniami szeroko rozumianej komunikacji społecznej.
Stworzenie ogólnopolskiej społeczności akademicko-branżowej daje możliwości szerokiej współpracy na gruncie naukowym i zawodowym. Jesteśmy przekonani, że zainicjowana przez Koło Naukowe Corporate Identity dyskusja nad stanem wiedzy o komunikacji społecznej, wpłynie na rozwój naukowej współpracy ośrodków akademickich a także pozwoli na ujednolicenie standardów zachowań branży Corporate Identity.
Uważamy, że dzisiejsze standardy komunikacji społecznej są poniżej standardów europejskich. Celem organizowanej konferencji naukowej CI jest asymilacja ośrodków akademickich zajmujących się szeroko rozumianymi procesami komunikacyjnymi - komunikacjonizmem. Takie działanie stwarza możliwość: prowadzenia wspólnych badań naukowych, wymiany doświadczeń i podnoszenia standardów komunikacji społecznej w Polsce. Dziękujemy Państwu za wspólny wysiłek i współpracę. Jesteśmy przekonani, że tegoroczna konferencja naukowa zapoczątkuje większy projekt, studentów, wykładowców i praktyków z całej Polski.
Koło Naukowe Corporate Identity to grupa technologicznych entuzjastów szeroko rozumianej komunikacji społecznej. Zainspirowani systemową koncepcją Niklasa Luhmana i Bauhausowska formułą „form follows function" wprowadzamy nową jakość w dziedzinie komunikacji, mając świadomość, że procesy komunikacyjne są strategicznym problemem każdej organizacji.
Nasze działania opieramy na badaniach.
Polski rynek Corporate Identity jest słabo rozwinięty. Pojęcie Corporate Identity odnosi się do systemu identyfikacji wizualnej firm. Management komunikacji - Public Relations, często utożsamiany jest z jednorazowymi działaniami komunikacyjnymi nastawionymi na promocję i sprzedaż. Wizerunkiem firm zajmują się mało kompetentni przedstawiciele branży.
Taki stan rzeczy negatywnie wpływa na środowisko. Potrzeba zatrudniania trzech niezależnych firm odpowiedzialnych za szeroko rozumianą komunikację skutkuje utratą kontroli nad tożsamością firmy, spadkiem zaufania i zwiększonymi wydatkami na zarządzanie komunikacją. Nie lubimy takiej rzeczywistości, dlatego prezentujemy portal, którego celem jest podnoszenie standardów w zakresie Corporate Identity. Wprowadzamy nową jakość i świeże spojrzenie na proces budowania wizerunku firmy.
Dane kontaktowe:
- Mariusz Wszołek - przewodniczący koła naukowego, koordynator projektu konferencji (m.wszolek@identityfactory.pl);
- Agata Porczyńska - media Relations (agapor@gmail.com);
- Prof. dr hab. Michael Fleischer - opiekun naukowy koła naukowego (m.fleischer@k.pl).
Konferencja "Współczesne teorie komunikacji", 20 maj 2008-21 maj 2008, Adres: Dolnośląska Szkoła Wyższa, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, ul. Strzegomska 47 53 - 611 Wrocław.
Patronat