Konferencje - Z życia Uczelni

"Współczesne teorie komunikacji" już niedługo!

2008-04-21 16:59:01

 Studencka konferencja naukowa „Współczesne teorie komunikacji" jest pierwszym spotkaniem studentów, naukowców i specjalistów, zajmujących się zagadnieniami szeroko rozumianej komunikacji społecznej.

Stworzenie ogólnopolskiej społeczności akademicko-branżowej daje możliwości szerokiej współpracy na gruncie naukowym i zawodowym. Jesteśmy przekonani, że zainicjowana przez Koło Naukowe Corporate Identity dyskusja nad stanem wiedzy o komunikacji społecznej, wpłynie na rozwój naukowej współpracy ośrodków akademickich a także pozwoli na ujednolicenie standardów zachowań branży Corporate Identity.

Uważamy, że dzisiejsze standardy komunikacji społecznej są poniżej standardów europejskich. Celem organizowanej konferencji naukowej CI jest asymilacja ośrodków akademickich zajmujących się szeroko rozumianymi procesami komunikacyjnymi - komunikacjonizmem. Takie działanie stwarza możliwość: prowadzenia wspólnych badań naukowych, wymiany doświadczeń i podnoszenia standardów komunikacji społecznej w Polsce. Dziękujemy Państwu za wspólny wysiłek i współpracę. Jesteśmy przekonani, że tegoroczna konferencja naukowa zapoczątkuje większy projekt, studentów, wykładowców i praktyków z całej Polski.

Koło Naukowe Corporate Identity to grupa technologicznych entuzjastów szeroko rozumianej komunikacji społecznej. Zainspirowani systemową koncepcją Niklasa Luhmana i Bauhausowska formułą „form follows function" wprowadzamy nową jakość w dziedzinie komunikacji, mając świadomość, że procesy komunikacyjne są strategicznym problemem każdej organizacji.

Nasze działania opieramy na badaniach.

Polski rynek Corporate Identity jest słabo rozwinięty. Pojęcie Corporate Identity odnosi się do systemu identyfikacji wizualnej firm. Management komunikacji - Public Relations, często utożsamiany jest z jednorazowymi działaniami komunikacyjnymi nastawionymi na promocję i sprzedaż. Wizerunkiem firm zajmują się mało kompetentni przedstawiciele branży.

Taki stan rzeczy negatywnie wpływa na środowisko. Potrzeba zatrudniania trzech niezależnych firm odpowiedzialnych za szeroko rozumianą komunikację skutkuje utratą kontroli nad tożsamością firmy, spadkiem zaufania i zwiększonymi wydatkami na zarządzanie komunikacją. Nie lubimy takiej rzeczywistości, dlatego prezentujemy portal, którego celem jest podnoszenie standardów w zakresie Corporate Identity. Wprowadzamy nową jakość i świeże spojrzenie na proces budowania wizerunku firmy.

Dane kontaktowe:

- Mariusz Wszołek
- przewodniczący koła naukowego, koordynator projektu konferencji (m.wszolek@identityfactory.pl);

- Agata Porczyńska - media Relations (agapor@gmail.com);

- Prof. dr hab. Michael Fleischer - opiekun naukowy koła naukowego (m.fleischer@k.pl). 
 
Konferencja "Współczesne teorie komunikacji", 20 maj 2008-21 maj 2008, Adres: Dolnośląska Szkoła Wyższa, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, ul. Strzegomska 47 53 - 611 Wrocław.



Patronat


Słowa kluczowe: Współczesne teorie komunikacji - harmonogram DSW Wrocław konferencja
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Zobacz także
Inspiring Solutions
Inspiring Solutions, czyli o zastosowaniu IT w biznesie

Wydarzenie organizowane jest przez studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Studencki Festiwal Informatyczny
Nadchodzi 19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego

SFI w Krakowie już w dniach 4-6 Kwietnia 2024!

Polecamy
Prawo Sport Finanse 2020 Online - informacje o konferencji!

Poznaj nowy termin wydarzenia przeniesionego przez Pandemię!

Zdjęcia z Made in Wrocław 2020
"Made in Wrocław" - relacja z edycji 2020!

Co się działo na Made in Wrocław 2020.

Polecamy
Ostatnio dodane
Inspiring Solutions
Inspiring Solutions, czyli o zastosowaniu IT w biznesie

Wydarzenie organizowane jest przez studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Popularne
Zobacz, jak złoÅźyć podanie i zrezygnować ze studiÃłw!
Jak zrezygnować ze studiów? - Wzór podania i skreślenie z listy studentów

Zobacz, jak złożyć podanie i zrezygnować ze studiów!

Wzór umowy najmu
Wzór umowy najmu

Zobacz wzór umowy najmu! Wystarczy uzupełnić dane i gotowe!

Oto 28 najlepszych kierunków studiów w Polsce!
Oto 28 najlepszych kierunków studiów w Polsce!

Najlepsze kierunki studiów realizowane na uczelniach w całej Polsce zostały wyłonione do specjalnego dofinansowania z nowej dotacji projakościowej.