Złote Spinacze 2011 trafiły do najlepszych
2011-10-26 13:08:3925 października odbyła się gala rozdania Złotych Spinaczy - najbardziej prestiżowych nagród branży PR w Polsce. Wręczenie 19 statuetek, owacje publiczności, kilka niespodzianek i mnóstwo radości były udziałem ponad 200 gości uroczystej gali rozdania W tym roku o zwycięstwo rywalizowało 179 zgłoszeń.
Laureatów Złotych Spinaczy poznaliśmy w czasie gali będącej ukoronowaniem PR FORUM 2011 w hotelu InterContinental w Warszawie. Projekty były oceniane przez 44 członków jury, w skład którego weszli przedstawiciele branży PR i komunikacji marketingowej, mediów oraz wielu innych instytucji i organizacji.
Gala była również okazją do świętowania 10. urodzin Związku Firm Public Relations i podziękowania za pracę wszystkim dotychczasowym prezesom i wiceprezesom ZFPR. Były pamiątkowe zdjęcia oraz urodzinowy tort.
“Już rekordowa ilość zgłoszeń, prawie 180 oraz ilość kategorii zapowiadały wysoki poziom rywalizacji. Po raz kolejny wiele spinaczy trafiło w ręce organizacji i firm, które po raz pierwszy odbierały najbardziej prestiżowe nagrody polskiego PR. Kreatywne i innowacyjne, a przede wszystkim bardzo skuteczne, tak bym określił najlepsze projekty tegorocznej edycji Złotych Spinaczy” – powiedział Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Związku Firm Public Relations, organizatora konkursu.
Poniżej lista laureatów:
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
• "Cała Polska nosi wąsy" - Testa Communications
PR produktu
• Europejski Kongres Gospodarczy 2011, największe wydarzenie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej - Imago Public Relations
Kampania edukacyjna
• Program edukacyjny "Jedz smacznie i zdrowo" - Marka Winiary i Eskadra Publica
Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
• Tiger jest tylko jeden - Partner of Promotion
Public Affairs & Lobbying
• Powstrzymanie próby monopolizacji polskiego rynku eksportowego - Partner of Promotion
Kampania społeczna
• Boskie Matki - Euro RSCG Sensors
Komunikacja wewnętrzna
• „WPKompas – Księga wartości Wirtualnej Polski" - Wirtualna Polska
Event komercyjny
• Dzień Darmowej Dostawy - InnerLook Consultancy – departament PR Inner Corp.
Event społeczny
• Znani ludzie w Szlachetnej Paczce. Event społeczny - Stowarzyszenie Wiosna
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Kampania "Pod prąd" - Go Culture. Komunikacja dla kultury
CSR
• Projekt „Adam - mężczyźni kontra rak piersi” – magnifiCo
PR miejsca, miasta lub regionu
• Mazury Cud Natury - Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Social media
• "Ojciec Bóg" z Facebooka na deski teatru - Heureka Huge Idea
Business-to-Business PR
• Rozwiń swój biznes z Getin Bankiem! - Getin Bank oraz agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2)
PR finansowy i relacje inwestorskie
• Wsparcie pierwszej oferty publicznej oraz debiutu akcji Fortuna Entertainment Group na GPW w Warszawie (Dual Listing) – Genesis PR
Sektor publiczny
• I love Polska Wschodnia - Euro RSCG Sensors
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
• Boskie Matki - Euro RSCG Sensors
Efektywność
• Cała Polska nosi wąsy - Testa Communications
Green PR
• Ogólnopolski Program na rzecz Zrównoważonego Rozwoju Społeczności Lokalnych „Gaspol kibicuje klimatowi” - On Board Public Relations wspólnie z Gaspol
ip