Znamy półfinalistów "PRaktykuj za granicą"
2010-04-19 15:32:0015 półfinalistów konkursu „PRaktykuj za granicą” zostało wyłonionych.
Jury konkursu organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów wybrało półfinalistów, którzy walczyć będą o prestiżowy staż w Londynie i Brukseli. Autorzy najciekawszych prac wskazanych przez jury muszą do dnia 6 maja br. nadesłać pełny projekt przygotowanej przez siebie strategii.
W tegorocznej edycji konkursu strategia dotyczy działań dla fundacji Ewy Błaszczyk „AKogo?”. Uczestnicy mieli do wyboru 3 zadania konkursowe. Najbardziej popularny był temat I dotyczący strategii komunikacji internetowej dla fundacji. Najwięcej zgłoszeń nadesłali studenci Uniwersytetu Warszawskiego, natomiast największa liczba półfinalistów to studenci Uniwersytetu Wrocławskiego.
Przygotowane strategie zostaną ponownie ocenione przez jury, które wskaże 7 finalistów. Będą oni walczyć o staż podczas ostatniego etapu konkursu, na którym zaprezentują swoje prace. Jest to już VII edycja konkursu organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, we współpracy z organizacjami pozarządowymi. Konkurs ma na celu umożliwienie studentom odbycia prestiżowego stażu, w jednej z agencji PR, w oddziale poza granicami Polski. Jednocześnie organizacja pozarządowa, która współpracuje przy danej edycji konkursu, otrzymuje możliwość wdrożenia strategii komunikacji, utworzonej na jej zapotrzebowanie, która powstała pod okiem znawców branży. Więcej informacji na temat konkursu oraz regulaminu znajduje się na stronie http://www.instytut.com.pl/harmonogram2010.
Jury konkursu organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów wybrało półfinalistów, którzy walczyć będą o prestiżowy staż w Londynie i Brukseli. Autorzy najciekawszych prac wskazanych przez jury muszą do dnia 6 maja br. nadesłać pełny projekt przygotowanej przez siebie strategii.
W tegorocznej edycji konkursu strategia dotyczy działań dla fundacji Ewy Błaszczyk „AKogo?”. Uczestnicy mieli do wyboru 3 zadania konkursowe. Najbardziej popularny był temat I dotyczący strategii komunikacji internetowej dla fundacji. Najwięcej zgłoszeń nadesłali studenci Uniwersytetu Warszawskiego, natomiast największa liczba półfinalistów to studenci Uniwersytetu Wrocławskiego.
Przygotowane strategie zostaną ponownie ocenione przez jury, które wskaże 7 finalistów. Będą oni walczyć o staż podczas ostatniego etapu konkursu, na którym zaprezentują swoje prace. Jest to już VII edycja konkursu organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, we współpracy z organizacjami pozarządowymi. Konkurs ma na celu umożliwienie studentom odbycia prestiżowego stażu, w jednej z agencji PR, w oddziale poza granicami Polski. Jednocześnie organizacja pozarządowa, która współpracuje przy danej edycji konkursu, otrzymuje możliwość wdrożenia strategii komunikacji, utworzonej na jej zapotrzebowanie, która powstała pod okiem znawców branży. Więcej informacji na temat konkursu oraz regulaminu znajduje się na stronie http://www.instytut.com.pl/harmonogram2010.
ip
Słowa kluczowe: praktykuj za granicą konkurs pr strategia reklamowa komunikacja internetowa staż