II Ogólnopolskie Seminarium Studenckie PR
2006-12-07 13:14:43II Ogólnopolskie Seminarium Studenckie Public Relations
W dniu 15 grudnia 2006 roku w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzaniaw Rzeszowie odbędzie się II Ogólnopolskie Seminarium Studenckie: „PRw kreowaniu wizerunku organizacji i menedżera". Organizatorami Seminarium są twórcy Kongresu PR - Zakład Public Relations WSIiZ oraz studenci - członkowie Marketingowego Forum Naukowego. Gośćmi Seminarium będą zarówno przedstawiciele środowisk akademickich, menadżerowie przedsiębiorstw, oraz osoby odpowiedzialne za kształtowanie wizerunku organizacji.
To już drugie tego typu wydarzenie w Polsce, organizowane przez studentówi z myślą o nich. Seminarium będzie doskonałą okazją do zaprezentowania się młodych, aktywnie działających na swoich Uczelniach studentów, którzy interesują się tematyką Public Relations, mgr Tomasz Soliński z WSIiZ w Rzeszowie. - Wraz z naszymi studentami - współorganizatorami seminarium, postaraliśmy się o dobór odpowiedniej dla studentów tematyki oraz zaproszenie gości, pełniących podczas naszej imprezy zaszczytną funkcję ekspertów. Uważamy, że dzięki kontaktom z praktykami PR, studenci będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy w tej dziedzinie - dodaje dr Dariusz Tworzyło, prof. WSIiZ, W programie seminarium znajdą się m.in. wykłady zaproszonych menedżerów oraz przede wszystkim wystąpienia studentów.
Organizatorzy są pełni optymizmu i nadziei na sukces swojego przedsięwzięcia. Członkowie MFN-u, będący głównym inicjatorom tego przedsiębiorstwa, życzyliby sobie takiego sukcesu, jaki miał miejsce w przypadku Kongresu PR. Myślę, że mamy szansę wykazać się umiejętnościami organizacyjnymi nabytymi podczas pracy przy jego tworzeniu, ale także stworzyć coś odmiennego - forum wymiany poglądów studentów z całego kraju. Cieszymy się z tego, że dzięki seminarium spełni się nasze zamierzenie o integracji środowiska akademickiego, a szczególnie Kół Naukowych, które tworzą ludzie tacy, jak my - pełni zaangażowania i pasji - mówi Edyta Faszczowa długoletnia członkini MFN-u.
Do zorganizowania II Studenckiego Seminarium PR zachęcił nas sukces I edycji tego przedsięwzięcia. Wtedy to gościliśmy w naszej uczelni ponad 100 studentów z całej Polski, m.in.: AE z Poznania, AGH z Krakowa, czy UMCS z Lublina. W tym roku liczymy na jeszcze większy odzew młodych pasjonatów PR-u. Postaramy się przyciągnąć ich do siebie przede wszystkim zapraszając przedstawicieli największych autorytetów z tej dziedzinie. Niewątpliwie wyróżniamy się na tle innych tego typu imprez, gdyż zwracamy się do naszych rówieśników-studentów. To z myślą o możliwości ich rozwoju naukowego tworzymy to Seminarium - dodała Marta Karaś, prezes koła naukowego MFN. Członkowie Marketingowego Forum Naukowego liczą na zawarcie nowych kontaktów podczas wspólnie spędzonego czasu. Z pewnością seminarium nie zakończy się wraz z ostatnim wykładem, lecz będzie okazją do dalszych dysput młodych PR-owców.
Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy na Seminarium znaleźć można pod adresem www.mfn.ires.pl
Więcej informacji udzielają:
Dr Dariusz Tworzydło 602 44 55 96, e-mail:dtworzydlo@wsiz.rzeszow.pl
Marta Karaś 606 34 36 40, e-mail: mkaras@wsiz.rzeszow.pl
Patronat medialny nad spotkaniem objął portal dlaStudenta.pl.